Dag 2: Van Hull naar Oban

Woensdag 16-7

De reis verloopt rustig, het is een fijne boot. We komen al wat vroeger aan dan gepland en kunnen Sam ook al eerder dan verwacht ophalen uit het kennel. Daarna zitten we snel weer in de auto.

We mogen ook zo ongeveer als eerste de boot af, dus ruim op tijd rijden we vanuit Hull (al voor 8 uur GB-tijd) richting snelweg.

Hull is druk maar verder is het aardig rustig op de weg. Via de M1, A66 en M74 rijden we naar Glasgow. Dan de stad voorbij en langs Loch Lomond, bekend terrein aangezien we daar vorig jaar twee dagen langs gelopen hebben. We halen een sandwich en koffie onderweg en rijden verder vlot door.

Om een uur of half 4 zijn we op de camping in Oban. We hadden veel regen onderweg (spannende plassen op de snelweg bij Dumfries) maar de tent gaat droog op en af en toe zien we zelfs de zon. We staan prachtig met uitzicht op zee en het eiland Kerrera.

Op de camping kopen we een biertje. Eten hadden we mee dus we koken, eten en zijn alle 3 dood op. Vroeg naar bed dus.